
Επιλέξτε την Infostudio για να διεκπεραιώσει το Voucher και κερδίστε επίσης:
Σε όλα τα σεμινάρια μας έκπτωση 20% μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Infostudio είναι αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας και τον ΕΟΠΠΕΠ με αριθμό αδείας 5420 και μπορεί να αναλάβει όλη την διαδικασία εγγραφής σας στο ειδικό μητρώο (εργάνη) χωρίς επιπλέον κόστος για τον ενδιαφερόμενο.
Η Infostudio τηρεί όλους τους κανόνες διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων GDPR.
Η δράση θα υλοποιηθεί μέσω του παρόχου του ολοκληρωμένου συστήματος τηλεκατάρτησης (Ο.Σ.Τ.Κ.) "ΔΗΜΗΤΡΑ" ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Α.Ε. www.edimitra.gr
Σύντομη περίληψη της δράσης:
Η τηλεκατάρτιση στις ψηφιακές δεξιότητες θα πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα.
O καταρτιζόμενος μπορεί να παρακολουθεί από το σπίτι του ότι ώρα όποια ημέρα επιθυμεί.
Τους επιλέξιμους κωδικούς δραστηριότητας (ΚΑΔ) μπορείτε να τους βρείτε
Η πληρωμή των 600 € θα καταβληθεί σε δύο δόσεις ώς εξής:
Η πρώτη δόση των 400 € θα καταβληθεί με την εγγραφή. Η δεύτερη δόση των 200 € θα καταβληθεί στους δικαιούχους που έχουν ολοκληρώσει 100% την διαδικασία. Σημειώνεται ότι η πρόοδος παρακολούθησης καταγράφεται.
Το ποσό των 600 ευρώ, θα είναι αφορολόγητο, ακατάσχετο, δεν θα συμψηφίζεται με άλλες οφειλές και θα είναι απολύτως καθαρό, χωρίς παρακρατήσεις ή επιβαρύνσεις.
Τα 10 αντικείμενα κατάρτισης είναι αυστηρά τα εξής και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει μόνο ένα από αυτά:
1. Προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR/DPO)
2. Δημόσιοι ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί
3. Ηλεκτρονικό εμπόριο-ηλεκτρονικές συναλλαγές, με σύγχρονα λογισμικά και εργαλεία
4. Βασικές ψηφιακές δεξιότητες σε λογισμικά της πλέον πρόσφατης έκδοσης
5. Σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές/Ψηφιακή υπογραφή-Ψηφιακά πιστοποιητικά-
Ψηφιακή ανταπόκριση με το δημόσιο/Τηλεργασία & Τηλεδιάσκεψη
6. Τεχνικός προγραμματισμού έξυπνων κτιρίων (SMART BUILDINGS)
7. Διαχείριση έργων (Financial Spreadsheets/Xρηματοοικονομική χρήση/Πρακτικές DEVOPS) &
Διαδικτυακή Συνεργασία
8. Σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνικές σε ψηφιακό περιβάλλον
9. Μέτρα πρόληψης και ελέγχου λοιμώξεων που σχετίζονται με χώρους παροχής φροντίδας υγείας
10. Χρήση τεχνικών και εργαλείων προώθησης μέσα από τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), με σύγχρονα εργαλεία και mobile εφαρμογές.
Πιό αναλυτικά τα περιεχόμενα των παραπάνω αντικειμένων κατάρτησης μπορείτε να τα βρείτε
Χρόνοι και διαδικασίες Υλοποίησης:
Ο ωφελούμενος μπορεί να ακολουθήσει δύο διαδικασίες για να συμμετάσχει στη δράση:
Η Διαδικασία Α είναι πολύ πιό απλή για το χρήστη.
Τη Διαδικασία Α, όπου η συμμετοχή και ενημέρωσή του για τη δράση, γίνεται απευθείας από τον ίδιο με τους κωδικούς taxisnet μέσα από το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ (https://elearning.yeka.gr)
Στη συνέχεια ο ωφελούμενος φτιάχνει ένα email παίρνοντας τα περιεχόμενα του υποδείγματος που μπορεί να κατεβάσει εδώ,, και το στέλνει στον πάροχο της επιλογής του, επισυνάπτωντας την εκτύπωση της αίτησης συμμετοχής όπως φαίνεται στο "Yπόδειγμα email"
Οι δηλώσεις συμμετοχής με τη Διαδικασία Α λήγουν την Τετάρτη 22 Απριλίου και ώρα 23:59.
Τη Διαδικασία Β, όπου ο ωφελούμενος εξουσιοδοτεί τον πάροχο κατάρτισης της επιλογής του, προκειμένου ο πάροχος κατάρτισης, αντί του ιδίου και κατ' εντολή του να πράξει τα δέοντα.
Οι δηλώσεις συμμετοχής με τη Διαδικασία Β λήγουν το Σάββατο 25 Απριλίου και ώρα 15:00.
Στην περίπτωση αυτή, η ενεργοποίηση της επιταγής κατάρτισης γίνεται απευθείας από την Infostudio.
Για τη διαδικασία Β χρειάζονται τα εξής δικαιολογητικά:
1. Συμπληρωμένη Εξουσιοδότηση. Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ τη συμπληρώνετε, την σφραγίζετε, την υπογράφετε, την σκανάρετε και μας στέλνετε το σκαναρισμένο αρχείο ή μπορείτε να την φτιάξετε εύκολα στο https://www.gov.gr που είναι προτιμότερο, παίρνοντας το περιεχόμενο από το παραπάνω αρχείο.
2. Εκτύπωση από το TAXISNET, στην οποία αποτυπώνεται ο ενεργός ΚΑΔ, κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας, ο οποίος εμπίπτει στους επιλέξιμους ΚΑΔ του Προγράμματος.
3. Εκτύπωση από e-banking ή φωτοτυπία βιβλιαρίου, στην οποία αποτυπώνεται το ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού και το ονοματεπώνυμό ως 1ου Δικαιούχου του Λογαριασμού.
4. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (2 όψεις) ή διαβατηρίου.
5. Συμπληρώστε στο έντυπο που θα βρείτε εδώ τα στοιχεία σας, χρησιμοποιώντας τον Acrobat Reader, αποθηκεύστε το και στείλτε το μαζί με τα άλλα.
Τα δικαιολογητικά πρέπει να αποσταλούν σε αρχεία μορφής .pdf, .doc, .jpeg με email στο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλεφωνα: 2107214146 - 7
ή στέλνοντας email στο:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.