3Ds Max + V-ray Basic

Το βασικό επίπεδο του 3ds Max της Autodesk είναι απαραίτητο σε μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, διακοσμητές, γραφίστες, σχεδιαστές, διαφημιστές καθώς και σε εκείνους που θέλουν να υλοποιήσουν τις ιδέες τους σε τρισδιάστατο περιβάλλον, παράγοντας εικόνες και βίντεο, με όμορφο αισθητικά τελικό αποτέλεσμα.

Το επίπεδο αυτό είναι προαπαιτούμενο για τα επόμενα επίπεδα.

Διάρκεια: 44 ώρες

Διδάσκονται:

 Οι βασικοί τρόποι μοντελοποίησης κτηρίων, κατασκευών και αντικειμένων οποιασδήποτε μορφής, ξεκινώντας είτε από το μηδέν με οδηγό την φαντασία είτε μέσω αντιγραφής από κάποιο υπάρχον σκίτσο ή εικόνα, είτε (σύνηθες στην περίπτωση των κτηρίων) από ήδη υπάρχοντα σχέδια (autocad, Revit, Inventor κλπ.).
Η δημιουργία από την αρχή τρισδιάστατων αντικειμένων και μεθοδολογία μετατροπής από δισδιάστατα σχέδια σε τρισδιάστατα.
Η δημιουργία και διαχείριση καμερών για την σκηνοθετημένη απεικόνιση του μοντέλου.
Η εφαρμογή φωτισμού με μεθοδολογία που μιμείται την πραγματικότητα σε εσωτερικές και εξωτερικές συνθήκες, ημέρα και νύχτα.
Η χρήση ετοίμων υλικών από βιβλιοθήκη και δημιουργία νέων για την επίτευξη του καλύτερου αισθητικού αποτελέσματος.
Οι μέθοδοι προσομοίωσης ρεαλιστικών υλικών Arch & Design, Autodesk specifics (γυαλί, ξύλο, πλακάκια, μέταλλο, καθρέφτης κτλ.).
Η δημιουργία συνθέσεων με τη χρήση εδάφους και ουρανού (ή άλλου περιβάλλοντος) στη σκηνή.
Η δημιουργία φωτογραφιών (στατικών εικόνων) από οποιαδήποτε άποψη της σκηνής ή βίντεο με περιήγηση της κάμερας μέσα στη σκηνή.
Η οπτικοποίηση ( Render ) με την ανεπτυγμένη μηχανή V-ray Renderer.

 

Συνοπτική ύλη σεμιναρίου:

  • Ανάλυση τρόπου ροής της εργασίας στο 3ds max.
  • Εξοικείωση με το περιβάλλον, μονάδες, συντομεύσεις.
  • Αποθήκευση, αυτοματισμοί backup, hold – fetch.
  • Εισαγωγή αντικειμένων από άλλα αρχεία 3ds max.
  • Εισαγωγή αντικειμένων από άλλα προγράμματα (Import – Export).
  • Ανάλυση των διαφορετικών φορμά τρισδιάστατων και δισδιάστατων αρχείων.
  • Δημιουργία βασικών και εξειδικευμένων τρισδιάστατων όγκων.
  • Μετακίνηση, περιστροφή, μεγέθυνση και σμίκρυνση αντικειμένων Transforms.
  • Συστήματα συντεταγμένων (local, View, World).
  • Διαχείριση του Pivot point.
  • Αντίγραφα αντικειμένων και ιδιότητες αυτών (copy, instance, reference).
  • Δημιουργία δισδιάστατων σχημάτων, έτοιμων (ορθογώνιο, κείμενο κτλ) και προσαρμοσμένων σχημάτων ή αντιγραφή σχήματος από εικόνα.
  • Δημιουργία τομών από τρισδιάστατα αντικείμενα.
  • Τροποποίηση γραμμής με χρήση των subobjects (vertex, segment, spline).
  • Τύποι σημείων (corner, smooth, Bezier, Bezier corner).
  • Τροποποίηση σχημάτων με Editable spline ή Edit spline.
  • Σύνθεση σχημάτων με χρήση Attach και boolean splines.
  • Κατασκευή τρισδιάστατων αντικειμένων από δισδιάστατα (Extrude, Lathe, Bevel, Sweep, Loft).
  • Συνδυασμός τρισδιάστατων αντικειμένων (Boolean, Proboolean).
  • Σημεία έλξης (Snaps).
  • Προσαρμογές και αντίγραφα [Align, Mirror (με δύο τρόπους), Array, Spacing tool].
  • Εμφάνιση απλών γραμμών στο τελικό αποτέλεσμα.
  • Βασικοί modifiers (Bend, Twist, Taper, Wave, Ripple, Noise, Lattice)
  • Τροποποίηση γεωμετρίας με χρήση των υποαντικειμένων της (Editable Poly, Edit Poly με επεξήγηση των πιο σημαντικών λειτουργιών-τεχνικών)
  • Βασική ανάλυση εντολών του Editable poly όπως, extrude, bevel, chamfer, bridge, extrude along Spline etc..
  • Χρήση υποδιαιρέσεων πολυγώνων subdivision mesh με την ενσωματωμένη NURMS engine του editable poly ή με τον ανεξάρτητο modifier Meshsmooth. Αναφορά και στον Turbosmooth.
  • Δημιουργία κτηρίων με εισαγωγή κάτοψης από Autocad (Walls, Doors, Windows, Railings, Stairs, Foliage).
  • Τροποποίηση και διόρθωση αρχιτεκτονικών αντικειμένων. Μεθοδολογία κατασκευής πατώματος, ταβανιού, στέγης, εξωτερικού εδάφους με χρήση ισοϋψών καμπύλων. Τεχνικές σύνδεσης με τρισδιάστατα σχέδια του autocad ή Architecture κλπ.
  • Δημιουργία και ρύθμιση καμερών.
  • Βασικές πηγές φωτισμού (Standard Lights).
  • Προηγμένες πηγές Φωτισμού ( Photometric Lights)
  • Ιδιότητες φωτεινών πηγών, σκιές.
  • Μεθοδολογία φωτισμού αντικειμένων σε περιβάλλον studio.
  • Μεθοδολογία φωτισμού κτηρίων (εξωτερικά, εσωτερικά, ημέρα και νύχτα)
  • Υλικά (Shaders, ιδιότητες), δημιουργία βασικών αρχιτεκτονικών υλικών.
  • Εικόνες μέσα σε υλικά και η χρήση τους σε διάφορες θέσεις για διαφορετικούς σκοπούς (χρώμα, ανάγλυφο, διαφάνεια, αντανάκλαση). Procedural maps.
  • Material editor, (έτοιμα υλικά) material libraries, χρήση υλικών από άλλα αρχεία 3ds max. Μεταφορά αρχείου με εικόνες από έναν υπολογιστή σε άλλον.
  • Πολλαπλά υλικά σε ένα αντικείμενο ταυτόχρονα.
  • Προσαρμογή υλικών (UVW map) σε σύνθετα μοντέλα.
  • Τοποθέτηση background στη σκηνή.
  • Κίνηση (animation) κάμερας για τη δημιουργία video περιήγησης (εξωτερικά ή εσωτερικά) στον επιθυμητό χρόνο με δύο μεθόδους.
  • Αποθήκευση του παραγόμενου video στην επιθυμητή μορφή με δύο τρόπους.

Προαπαιτούμενα: Βασικές γνώσεις υπολογιστών και Αγγλικής γλώσσας.

 

 

Μιχαλακοπούλου 56, 11528, Αθήνα                                210 7214146-7